Friday, July 29, 2011

CHERITA AKU 2

Assalamualaikum semua..

Pejam celik pejam celik Ramadhan semakin menghampir.. Tiba-tiba rasa syahdu pulak sebab tak dapat sambut puasa bersama keluarga tersayang.. Aku yang jauh di utara, sedangkan yang tersayang jauh di selatan.. Sabar lah hati... ;(

Nak tau citer terbaru aku kat sini?? Jom2.. Tapi minta maaf la sebab buat masa ni aku tak dapat la nak publish picture aku.. Hehe..

So far kat sini ok2 je.. Makin lame makin ok.. Worh terbaru yang aku and batch aku kene buat sekarang ni ialah kitorang kene minta tandatangan semua senior and super senior.. AIYOOOO!!!! Dah la jumlah mereka agak ramai.. Lepas tu tak semua ada kat asrama ni. Ade yang g KK.. Aih.. Gane nih.. Xpo la. Cube je buat sekadar yang mampu. Kadang tu malas gak nak buat.. Huhuhuhu..

Mane taknye.. Malam-malam after roll call dok ketuk pintu bilik dorang.. Dorang pon malas nak layan kami.. Penat kan.. Tapi nak wat cmne.. Huhuhuhu..

Ok la.. Need to go now.. See u next time.. Muuahahaha.....:*

p/s :: la ni dok online kat Hotel Seri Malaysia Kulim.. Hehehe..

No comments:

Post a Comment