Saturday, July 23, 2011

Assalamualaikum semua.. Lama dah saya tak menjenguk blog kesayangan saya nih.. Dah berhabuk dah. Xde sape yang nk tolong bersihkan.. Sapa yang volunteer nak jaga blog saya?? Nanti saya bagi upah.. Heheheh..

Harini dah masuk hari ke-23 saya ada kat Kolej Jururawat Masyarakat Kulim, Kedah.. Macam-macam perkara saya dah lalui dalam masa yang singkat ni.. Aih..bese la. Kehidupan..

Dan dalam masa ni juga la nenek pergi meninggalkan kami semua setelah sekian lama sakit.. Redha dengan kepergiannya walaupun sedikit terkilan kerana tak sempat berjumpa sebelum saya pergi ke KJMK ni.. Moga-moga arwah ditempatjan dalam kalangan orang yang solehah.. Amin.. Al-fatihah untuk arwah..

Kat sini pun saya dah jumpe ramai kawan dari pelbagai negeri. Kelantan, terengganu, kedah, perak.. Macam-macam loghat saya belajar.. Hehehe.. 1Malaysia la katakan..

Belajar??? Hurm..seronok2.. Walaupun still dalam kedaan bengong tak bengong belajar, semuanya still ok.. Kene study hard cket.. A& Kebidanan memang best.. Huhu..

Ni la sedikit sebanyak saya di KJMK, Kedah ni..

Semoga jumpa lagi di lain episode..

^_^v..chill

No comments:

Post a Comment