Thursday, September 1, 2011

KEHIDUPAN DI SANA


Assalamualaikum...
 Apa khabar semua?? Hope ok2 je menjalani kahidupan didunia ini sebagai khalifahNYA..

Well, lame aku tak post kat blog nioh.. Almaklumla, dapat online memang jarang sekali la..
Nak share citer terbaru pon tak dapat.. So,kene la postpone citer-citer yang ade tu..

 La ni aku nak citer siket pasal kehidupan aku di sana
                                                  ------>

enjoy memang enjoy dok sini... Stress tu biase la kan.. Kalau tak pandai nak kawal, hurmmmmmm...xtw nak kate camne la kan..

Sepanjang aku kat sini, aku dah dapat pengalaman pergi ke Labour Room.. Kebetulan time tu ade dua orang ibu yang melahirkan.. Very excited la dok tengok orang bersalin ni.. Bukan senang nak tengok secara live camni... Sedikit kesedaran timbul saat tu.. Teringat pada umi yang dah melahirkan aku.. Betapa susah dan sukarnya proses melahirkan ni.. Silap-silap boleh melayang nyawa..

Then, next week g komuniti plak.. Kitorang pergi ke Klinik Kesihatan Lunas..
Timba sedikit sebanyak ilmu dan pengalaman sepanjang 3 jam kitorang kat situ..

Rase dah dulu kot.. Takde mood rase nak citer panjang-panjang nih.. Ketandusan idea.. huhuhu..
Jumpe lagi dimasa akan datang..

Assalamualaikum...

p/s:: SAYANGI IBU ANDA

No comments:

Post a Comment