Friday, May 27, 2011

TERIMA KASIH ABANG POSMEN

erk... Apa kaitan pulak la bintang dengan entri alu kali ni??? Takde kaitan sangat kot.. Tapi, orang yang berjiwa seni pandai untuk mentafsir apa ertinya.. hehehe..

Tadi, aku dapat surat cinta daripada Kementerian Kesihatan Malaysia.. Bukan sebab aku sakit tau..huhuhu..
Tapi, sebab aku dapat tawaran sambung belajar dalam bidang kejururawatan.. Bukan kejuruteraan.. Ahaks.. Berangan tinggi melangit nak jadi jurutera.. Keputusan pun lingkup..


Ok.. Back to the story.. Ha, tadi, pas abang posmen tu hantar je surat tu.. Bile dah baca sume isi yang ada dalam sampul surat coklat tu, aku dengan bersemangat yang berkobar-kobar, membara,  aku pergi la scan surat tu.. (semangat la sangat).. Dengan excitednye, aku upload la kat facebook aku dan aku tag la kengkawan yang berdekatan.. My cayang of course la orang yang pertama aku tag.. hehehe.. ^_^..
Motif???? Nda tau la... Just think it by yourself..(terabur BI aku)

Tanpa banyak bicara, ini lah dia hasil kerja ku tadi...

Apa yang aku nampak, ini lah masa depan aku.. So, i should go.. My last but not least destination to achieve my goal.. hohoho.. Another broken english..

No comments:

Post a Comment