Wednesday, May 11, 2011

SAYA PUN NAK JADI MACAM ORANG LAIN

Awak gembira dengan dengan kehidupan awak sekarang??



I wanna to make a change in my life..


Dalam hidup ini, kita sepatutnya jangan terlalu merasa yakin bahawa kita sudah cukup sempurna.
Kritikan dan teguran membawa kita kepada satu perubahan yang besar dalam diri sekali gus hidup kita.

Hari ini aku mahu berubah.
Berubah dari sikap + sifat yang lama ke arah yang lebih baik.
Aku ingin melakukan perubahan yang baik dalam diri ku..
Perubahan yang bisa membuat orang disekeliling ku gembira, selesa..
Aku ingin melakukan perubahan agar insan-insan yang aku sayang tersenyum gembira.

Perubahan yang baik akan dapat menjernihkan kekeruhan sesebuah perhubungan..
Perubahan yang baik dapat memekarkan lagi rasa cinta dua insan..
Perubahan yang baik dapat menyuburkan kemesraan dua hati..

Tapi, seeloknya.. Berubah kerana ALLAH..
Sesungguhnya ALLAH lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hambaNYA..
~^_^~ 



Changing GIRL... ~^_^~

No comments:

Post a Comment