Friday, December 31, 2010

terkenang waktu dulu

Kalau tak contact, t kate la kite ni sombong.Lupe kawan,.
aku pon tak taw la nak camane.. aku cuba untuk mengekalkan sesuatu perhubungan sebab bagi aku ukhuwah untill Jannah. tapi, kalau satu pihak je yang beriya sangat pon tak gune juga,.sependek mane pon sesebuah pertemuan, ukhuwah yang terjalin kekal untuk selamanya.

sewaktu waktu dahulu, hubungan kami agak rapat.
yela.. dok satu bilik. makan same-same, pegi mandi same-same. ape yang kitorang wat selalu bersama. 
kadang-kadang aku rase rindu dengan moment tuh.
rindu sangat. sedih aku rasa..hurm..ternangis lak,. huhuhu...


hanya ALLAH yang MAHA MENGETAHUI apa yang terbaik untuk hambaNYA..
YA ALLAH, PELIHARALAH SAHABAT-SAHABAT KU YA ALLAH.
LAPANGKAN LAH HATI MEREKA. PERMUDAHKAN LAH SEGALA URUSAN MEREKA.
BUKALAH PINTU REZKI YANG HALAL KEPADA MEREKA.
RAHMATILAH MEREKA YA ALLAH..
AMIN.



what do you think? leave your comment,please..

No comments:

Post a Comment