Monday, December 13, 2010

pErJUangAn dI gAriSan pENamAT

Hari aku merdeka.. Setelah hampir sebulan aku berkepit dengan buku, hari ni dengan rasminya aku melepaskannya...hehehe... Tapi,nanti mesti rindu dengan buku-buku tu semua. Mana la taknye.. Tido dengan buku, makan dengan buku, gi toilet pun dengan buku...Cik Buku's, I'll mish you damn much....
love you cangat-cangat..muah..muah..muah..Baju sekolah pon takkan ku sarungkan lagi. Simpan elok-elok dalam almari. Sape nak, cakap la kat aku..Aku bagi punya.Kasut sekolah lak boleh diwasiatkan kepada adik-adikyang ramai ni..hehehehe.. Jadi tak la membazir an.Sekolah..Selamat tinggal. Aku datang lagi bila keputusan diumumkan nanti.. Kawan-kawan... Panjang umo, kita jumpa lagi.. Aku akan merindui kalian semua..Cikgu....Terima kasih atas pengorbanan mu selama ini. Semua jasamu takkan ku lupa hingga akhir hayatku. Yela..mesti penat layan kerenahku yang agak nakal & ke child lan ciket ni...
Best moment dalam hidup kita adalah zaman persekolahan. Cikgu aku pernah cakap, "satu hari nanti awak akan menangis sebab rindukan zaman sekolah". I keep this word in my mind... Now, I realize. To deep but it juz a simple word from a teacher...

what do you think? leave your comment,please..

No comments:

Post a Comment