Wednesday, June 29, 2011

PERGI TINGGALKAN RUMAH

Hari terakhir aku di bumi Johor nih.. adeehh.. Terasa sedih la pulak nak tinggalkan semua yang ada kat sini..
Keluarga, bilik tidur aku yang comel ni, kucing aku yang manje-manje belaka, buah hati kesayangan (ahaks...ade juga tu) dan juga kawan-kawan aku yang ada kat sini..

Elok sangat la sebab Si Dia ke Johor aku pula ke Utara nu.. Sebelum ni, aku di Johor, Si Dia di Perak..
Sekarang, kami bertukar tempat pulak.. hehehe..

Aku merantau meninggalkan bumi Johor menuju ke bumi Kedah.. Mengutip sedikit ilmu yang ada di bumi Kedah untuk berbakti pada rakyat masyarakat kelak.. waaaahh.. macam nak jadi PM la pulak ye.. hehehe..

 Ape-ape pon, aku harap kan doa dari korang-korang semua.. Ok..
Sayang korang la.. hehehe..^_^..

List + Pic ape yang aku tinggalkan::

<----- Family tersayang

 
        <------ Kucing ku

yang lain tu biarlah di hati... hehehehe...
 pesanan penaja:: jaga dir  elok-elok kat tempat orang. jangan nakal-nakal, jangan main mata.. ^_^

2 comments:

  1. mana satu awak ni?macam semua muka sama je

    ReplyDelete
  2. hehehe.. sebelah my mom.. tudung cream tu..

    ReplyDelete